Naše firma Pyxio Technologies s.r.o. se snaží prodávat kvalitní ergonomické a zdravotní produkty. Přesto se občas stane, že se výrobek pokazí a nefunguje. Abychom Vám co nejlépe a nejrychleji pomohli vyřešit problém, níže uvádíme doporučené postupy pro reklamaci a vrácení zboží.

DOPORUČENÝ POSTUP REKLAMACE:

1 - napiště nám na info(@)lifedesk.cz nebo zavolejte na 702 680 373 a sdělte nám závadu či problém. ( někdy stačí jen poradit a správně nastavit )

2 - pokud se nepodaří závadu odstranit nebo vada je evidentní, pošlete výrobek s průvodním dopisem a kopií faktury na adresu Pyxio Technologies s.r.o., Horní Sklenov 64, 739 46 Hukvaldy. Na krabici prosíme uveďte čitelně REKLAMACE.

3 - u většiny výrobků, pokud je závada zřejmá, se snažíme řešit reklamace obratem výměnou za nový produkt. Přesto se občas stane, že je potřeba vyjádření výrobce, v tom případě je možné, že se lhůta prodlouží do zákonem daných 30 dnů. V tomto případě prosíme o trpělivost. Děkujeme.

Vrácení zboží:

Pokud nejste se zbožím spokojeni nebo výrobek neplňí to, jste od něj očekávali, můžete odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit v původním obalu do 14 dní. více najdete v obchodních podmínkách - https://lifedesk.cz/cs/servis

Jak postupovat ?

1 - Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy: zde

2 - Formulář zašlete na info(@)lifedesk.cz

3 - Zboží zašlete na adresu Pyxio Technologies s.r.o., Horní Sklenov 64, 739 46 Hukvaldy

4 - Zboží musí být v nepoškozené originální krabici. V případě poškození není možné vrátit plnou částku.

5 - Po obdržení a kontrole vystavíme opravný doklad a pošleme částku na Váš účet